سیستم بیسیم فراخوان گارسون

سیستم فراخوان گارسون

شرکت MEEYI از کشور چین یکی از برندهای مطرح و با کیفیت در تولید سیستم های فراخوان بیسیم در دنیا میباشد، که یکی از محصولات پرفروش آن پیجرهای رومیزی جهت فراخوان گارسون بوده که در رستوران ها و فست فودها و ... کاربرد فراوانی دارد.

این پیجر، کلیدی جهت صدا نمودن گارسون می باشد که پس از فشردن کلید، پیجر ساعتی گارسون بصدا و یا به لرزش درآمده و یا برروی صفحه نمایش شماره میز درخواست کننده اعلام می گردد. این پیجر می تواند بر روی پایه های که دارای محلی برای نمایش شماره میز و یا منوی رستوران می باشد، قرار گیرد و از تکان خوردن و افتادن پیجر جلوگیری نماید.

مزایا

به تعداد کمتری گارسون نیاز دارد. جذب مشتری و افزایش بازده کالری گارسون ها مدیریت آسان تر زمانبندی گارسون ها ارائه خدمات بصورت VIP برای مشتری بسیار مفید برای رستوران های بزرگ محلی برای چسباندن برچسب برای تبلیغات و منوی رستوران

 

درباره ما

شرکت صبا فام کیش از سال ۱۳۹۲ تأسیس و با اخذ پروانه عرضه خدمات ورود/خرید و فروش تجهیزات رادیویی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در راستای اجرای استفاده از بیسیم های اختصاصی و غیرحرفه ای شروع به خرید و فروش تجهیزات رادیویی در جزیره کیش نموده است.

تماس با ما

شرکت صبا فام کیش
جزیره کیش، بلوارسنایی، بازار ونوس، طبقه اول، واحد226

۰۷۶-۴۴۴۶۳۱۶۰
sabafamkish@gmail.com
شنبه الی پنجشنبه - صبح ۱۰ الی ۱۲:۳۰ و بعداز ظهر ۱۸ الی ۲۱

پیغام گیر واتساپ ۰۹۳۵۲۱۱۶۴۶۲ جهت دریافت و ارسال سفارشات وهماهنگی با مراکز خدمات و پشتیبانی