بیسیم تحت شبکه وایرلس

سیستم رادیویی پیشرفته دارای IP ، ساخت شرکت ICOM ژاپن، که برای مکانهایی که تحت زیر ساخت شبکه های وایرلس می باشند، طراحی و ساخته شده است و نیاز به اخذ مجوز بهره برداری برای استفاده کننده نداشته و صرفاً میبایست توسط دارندگان پروانه عرضه خدمات ورود/خرید و فروش تجهیزات رادیویی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مبادی ورود ثبت گردد. امکان اتصال آن به شبکه بیسیم بسیار راحت بوده و امکان برقراری یک ارتباط قابل اطمینان دو و چند طرفه را فراهم مینماید.این دستگاه کوچکترین رادیوی تحت وایرلس ساخته شده در بازار جهانی با بالاترین کیفیت خود میباشد.

قابل استفاده در کلیه مراکز تجاری و اداری بزرگ و هتل ها با پارکینگ های طبقاتی که در آن بیسیم های حرفه ای و یا برد کوتاه قابل استفاده نمی باشد در صورت وجود زیر ساخت مناسب شبکه وایرلس مورد استفاده قرار میگیرد. جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

درباره ما

شرکت صبا فام کیش از سال ۱۳۹۲ تأسیس و با اخذ پروانه عرضه خدمات ورود/خرید و فروش تجهیزات رادیویی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در راستای اجرای استفاده از بیسیم های اختصاصی و غیرحرفه ای شروع به خرید و فروش تجهیزات رادیویی در جزیره کیش نموده است.

تماس با ما

شرکت صبا فام کیش
جزیره کیش، بلوارسنایی، بازار ونوس، طبقه اول، واحد226

۰۷۶-۴۴۴۶۳۱۶۰
sabafamkish@gmail.com
شنبه الی پنجشنبه - صبح ۱۰ الی ۱۲:۳۰ و بعداز ظهر ۱۸ الی ۲۱

پیغام گیر واتساپ ۰۹۳۵۲۱۱۶۴۶۲ جهت دریافت و ارسال سفارشات وهماهنگی با مراکز خدمات و پشتیبانی